6.2.06

Helmut se razveo nakon smrti

Rožajka Ferka Hodžić tvrdi da je beranski Osnovni sud njenu kćerku Umihanu Kalač od Njemca Hajka Helmuta razveo na osnovu falsifikovane dokumentacije koju su sačinili advokati Sefer Međedović i Harun Adrović.
- Moja kći se vjenčala u Njemačkoj u februaru 2000. godine. Helmut je umro u aprilu prošle godine, nakon čega je Umihana ostvarila pravo na njegovu penziju i dobila dva mjesečna primanja. Penzija joj je ubrzo ukinuta, jer su nadležnima u Njemačkoj dostavljeni dokazi da se moja kćerka navodno razvela - kazala je Hodžić, koju je kćerka opunomoćila da u njeno ime “preduzme sve potrebne radnje kako bi se objelodanila istina”.
U obimnoj dokumentaciji koju je Hodžić dala na uvid “Vijestima” ima nekoliko nelogičnosti. Na izvodu iz matične knjige umrlih stoji da je Helmut umro 3. aprila prošle godine, a da je predlog za razvod braka podnio 5. aprila, odnosno dva dana nakon smrti.
- Na falsifikovanim papirima stoji da je za pokojnika udata Ifeta Vajngartner, koja je pod prezimenom Kočan ranije bila udata za Denisa Pačariza. U dokumentima stoji da se Ifeta razvela od Denisa 24. marta 2005. godine, a vjenčala sa Helmutom šest dana kasnije. Ispada da se Helmut vjenčao sa Ifetom u martu dok je još bio oženjen, jer je navodni predlog za razvod braka od Umihane podnio dva dana nakon što je umro. Sudija beranskog Osnovnog suda Vojislav Stojanović brak je razveo 19. aprila, odnosno 16 dana nakon Helmutove smrti - uočila je Hodžić.
Ona sumnja da je u falsifikovanje, osim Međedovića i Adrovića, uključen Denis Pačariz, bivši Ifetin muž koji je na ročistu svjedočio da je Umihana prije odlaska u Njemačku živjela u Beranama. Kasnije se Ifeta pojavila u Njemačkoj sa dokazom da je vjenčana za Helmuta u namjeri da ostvari pravo na penziju.
- Njemačke vlasti su donijele odluku da Helmutovu penziju ne primaju ni Umihana ni Ifeta do konačnog utvrđivanja istine. Slučaj smo prijavili policiji koja je na osnovu vještačenja utvrdila da je potpis moje kćerke na papiru kojim se Adrović ovlašćuje da je zastupa falsifikovan. Nakon tog vještačenja, policija je podnijela krivične prijave protiv Međedovića, Adrovića i Pačariza - kazala je Hodžić.
“Vijestima” je nezvanično potvrđeno da su protiv Pačariza, kao i advokata Međedovića i Adrovića podnijete krivične prijave.
Međedović je “Vijestima” kazao da je djelovao nakon dolaska izvjesne ženske osobe koja se predstavila da je Umihana Kalač.
- Ne znam ko je ona, ali me je dovela u zabludu. Poslao sam je kod Adrovića sa kojim je sačinila punomoćje. Moje punomoćje da zastupam Helmuta je sačinjeno na osnovu njegovog koje je dostavljeno matičaru, a u kojem traži da bude vjenčan sa nekom drugom ženom. Naknadno je otkriveno da Umihana nikada nije dala punomoćje da se razvede - kazao je Međedović.
On zna da je protiv njega podnijeta krivična prijava, ali smatra da je to učinjeno neosnovano i ishitreno.
Advokat Adrović je kazao da je saslušan u beranskoj policiji, ali da ne zna da je protiv njega podnijeta krivična prijava.
- Međedović me je pozvao i obavijestio da ima sporazumni razvod i pitao da li želim da učestvujem. Kazao sam mu da sačini punomoćje za Umihanu te da ću mu ja dati svoj faksimil što sam i učinio ne sumnjajući u kolegu - kazao je Adrović.
VIJESTI

No comments: