1.3.06

Švercovali pola grama

Beranace Vlajka Ralevića (21) i Miroslava Alikića (24), zbog preprodaje droge, vijeće Višeg suda u Bijelom Polju kojim je predsjedavao Drago Konatar osudilo je na po jednu godinu zatvora. U optužnici zamjenice višeg državnog tužioca Višnje Medojević stoji da je Ralević, po prethodnom dogovoru mobilnim telefonom, devetog decembra prošle godine oko 17 sati u Novom naselju u Beranama za osam eura prodao Alikiću pola grama heroina. Iste večeri je drogu kod Alikića pronašla beranska policija.
U svojoj odbrani Ralević je istakao da nema nikakve veze sa optužnicom i slučajem koji je izmišljen i da nikad nije imao kontakta sa bilo kojom vrstom droge. Drugooptuženi Alikić kaže da je drogu kupio u Tuzima.
- Znam da se u tom mjestu droga masovno prodaje i kad sam tražio da kupim travu rekli su mi prodavci da je heroin bolji - navodi Alikić.
U svom obrazloženju, sudija Konatar je istakao da se odlučio na ublažavanje kazne jer je Ralević prvi put počinio krivično djelo, a da je Alikić pomogao u sudskom pretresu.
DAN

3 comments:

Anonymous said...

i ja sam jednom prosvercovao 0.00025 grama zutog i 0.0007 grama bijelog. na srecu ne uhvatise me.

Anonymous said...

ne seri ludi

Anonymous said...

Narkomani,poslije droge vas mogu bacit.Vi ste najveci smrad i olos ovog nazovi grada!