24.3.06

10 odsto provizije

Izvršni direktor beranske Fabrike eksploziva Slavko Vujisić, komentarišući izjavu člana Borda direktora ovog preduzeća Branislava Brakočevića, koji je nedavno Republici izjavio da firma "Jugoimport Mont", koja se dovodi u vezu s nelegalnom trgovinom oružja, već šest godina, posredujući u svim poslovima nabavke repromaterijala i prodaje gotovih proizvoda, uzima značajna sredstva na račun ove kompanije, rekao je da je provizija u poslovima ''normalna stvar'' i da bi ne samo “Jugoiport Montu” već bilo kome drugom ustupio proviziju za prodaju proizvoda.
- Mi na lageru imamo određenu količinu eksploziva, i ja ću svakom, ko je siguran i pouzdan platiša, dati ne pet, već deset odsto, ako mi nađe kupca - rekao je Vujisić.
On je dodao da nije upoznat sa svime što se dešavalo u ''Polieksu'' prije nego je on kupio dio akcija, kada mu je povjereneo upravljanje, ali da smatra da je ''fabriku za kratko vrijeme preporodio i na putu je da je do kraja godine postavi na potpuno zdrave noge''.
- Vratili smo oko 300 hiljada eura. Još 100 hiljada pokriveno nam je potraživanjima. Ostale su obaveze prema radnicima za radni staž. Morali smo da se oslobodimo viška zaspolenih. Onima koji rade plate ne kasne ni sekunda od kada sam ja došao - rekao je Vujisić.
Izvršni direktor ''Polieksa'' je potvrdio da ovih dana ''kontrole opsijedaju fabriku po zahtjevu jednog člana borda'', ali tvrdi da ''nema čega da se boji''.
- Sve je u apsolutnom redu, i sve te inspekcije neka rade svoj posao, ja se zbog toga ne uzbuđujem - kazao je Vujisić.
REUPUBLIKA

1 comment:

Anonymous said...

Džaba su vam protesti majstori,zar nijeste ukapirali da ovu vladu boli ona stvar za nas.