21.3.06

Pas lutalica napao u centru grada

Pedesetdevetogodišnji penzioner i invalid Radivoje Mihajlović iz sela Budimlja kod Berana zaprijetio je da će podnijeti tužbu protiv nadležnih službi, prvenstveno komunalne, nakon što je juče bio izložen napadu psa lutalice u centru grada.
Mihajlović je ispričao da ga je ''poveći pas napao na samom ulazu u zgradu Pošte i odvukao niz stepenice''.
- Bio sam skoro na vratima kada je nekoliko pasa pojurilo prema meni. Jedan me ugrizao za nogu. Ne znam ni sam kako sam se odbranio - rekao je Mihajlović.
On je završio u Hitnoj pomoći, gdje mu je ukazana pomoć i ušivena rana, ali nije mogao odmah primiti serum, jer nije imao knjižicu.
-Trebalo je da se vratim do sela i s knjižicom da ponovo dođem u bolnicu. Ovo je strašno. U selu nije tako kako je u centru grada - rekao je Mihajlović, koji je sticajem okolnosti i prije nekoliko mjeseci imao još jedan bliski susret s psima lutalicama, takođe u gradu.
Javno komunalno preduzeće s vremena na vrijeme preduzima akcije odstrjela pasa na gradskim ulicama i za to obično angažuje članove lovačkog društva. Iako je posljednja akcija sprovedena prije pola godine, psi su se toliko namnožili da šetaju gradskim ulicama u čoporima.
Više građana je i ranije upućivalo tužbe i upozoravalo da psi mogu nekoga napasti.
- Ne znam koga treba da tužim, ali nekoga hoću. Pretrpio sam i strah i bol. Ne daj Bože da je neko dijete bilo na mom mjestu - rekao je Mihajlović.
REPUBLIKA

1 comment:

Anonymous said...

E ovako...psi ne napadaju nekog ko ih ne dira...ja zivim u tom istom gradu i nikad mi se nije desilo nista slicno. Mora da ih je ovaj tip necim izazvao.