28.4.06

“Patriote” prijete Jašaroviću

Sudija Osnovnog suda u Beranama, Isko Jašarović saopštio je juče da je izložen maltretiranju i prijetnjama zbog suđenja za krađu oružja i municije u vrijeme NATO intervencije 1999. godine.
Taj predmet, u kome su okrivljeni Goran Bulatović i Vesko Ralević, do ukidanja je bio u nadležnosti vojnog pravosuđa, a onda je prebačen u beranski sud.
Juče je trebalo da bude održan glavni pretres, ali se pozivu odazvao samo Bulatović, dok se Ralević i svjedok Ranko Radičević nijesu pojavili pred sudom.
Okrivljeni Bulatović je kazao da i on dobija anonimne prijetnje, kako je kazao, od ljudi koji se predstavljaju kao "patriote".
- Optužen sam za navodnu pljačku puške, 1999. godine, kada sam bio u rezervi. Prvo ročište bilo je zakazano za 3.april, ali sam se samo ja odazvao i saopštio sudiji Jašaroviću da poziv za svjedočenje treba da uputi Radičeviću, bivšem službeniku CB Berane, koji je u rezervi obavljao posao majora vojne policije. Zbog sumnje da sam ukrao pušku, vojni policajci su me tukli u mjestu Buče. Oni su, u stvari, htjeli da mi pripišu pljačku više pušaka - naglasio je Bulatović i dodao da je i tada i danas bio izložen pritiscima i da se u tom pogledu ništa nije promijenilo.
Sudija Jašarović je potvrdio da je glavni pretres trebalo da se održi 3. aprila, ali se odazvao samo Bulatović koji je predložio saslušanje Radičevića u svojstvu svjedoka. Sudija je prihvatio taj predlog i pozvao svjedoka da da iskaz pred sudom.
- Nekoliko dana prije zakazivanja novog glavnog pretresa, bez bilo kakve najave, u moju kancelariju je ušao Radičević. Vikao je “Ko ste vi da nam sudite, i da nas pozivate na sud”. Prijetio mi je i psovao premijera i državu - kazao je Jašarović.
On je rekao da je nakon takvog nastupa izbacio Radičevićeva iz kancelarije i dodao da ga je nakon toga Radičević verbalno napao u centru grada i opet počeo da ga vrijeđa.
Jašarović je istakao da ga nikakve prijetnje “patriota” neće obeshrabriti i da će sudijsku funkciju i dalje obavljati časno i dosljedno.
VIJESTI

No comments: