18.4.06

Osam povrijeđenih u sudaru četiri vozila

U udesu četiri vozila, juče oko 12 časova u Zatonu na putu Ribarevine - Berane pet osoba je teško, a tri lakše povrijeđene.
Teške povrede zadobili su vozač kombi-furgona (RH 12125) Šefik Mulić (43), iz bjelopoljskog sela Goduša na privremenom radu u Norveškoj, njegova supruga Sadika Dizdarević (25) i brat Mirsad Mulić (40), te vozač kombija (BP 276-69) Vaso Šarčević (28) i njegov saputnik Željko Nedović, dok su lakše povrijeđeni vozač “pasata” (BP 279-61) Rade Gačević (39), njegova supruga Danka (28) i petogodišnji sin Milorad.
Načelnik hitne službe bjelopoljskog doma zdravlja, dr Elvedina Numanović saopštila je “Vijestima” da su Gačevići nakon neophodne obrade pušteni kući, dok su ostali povrijeđeni smješteni na hirurško odjeljenje. Ortoped dr Pero Asanović kazao je da su svi povrijeđeni van životne opasnosti i da je njihovo zdravstveno stanje za sada stabilno.
Kako “Vijesti” saznaju, do nezgode je došlo kada je Mulić, vozeći prema Beranama, zakačio autobus “Nokić kompani” (BA 318-85) koji je išao iz suprotnog pravca, zatim je otpozadi udario Gačevićev “pasat” i izgurao ga s puta. Nakon toga, udario je u Šarčevićev kombi koji je išao iz pravca Berana i oba kombija su završila pored obližnjeg kioska. Osim vozača Mulića, iz kombija su ispali i njegova supruga i brat.
- Ništa nije nagovještavalo da će doći do udesa. Sjedjela sam naprijed sa djeverom, dok je Šefik vozio. Vidjela sam da nam u susret ide autobus i odjednom sam osjetila udar. Onesvijestila sam se. Došla sam sebi kada me je neko polio vodom. Ležala sam pored kombija. Čula se vriska i galama. Vidjela sam djevera koji se osvijestio pošto su ga polili vodom, dok je Šefik ležao nepomičan, pomislila sam na najgore - ispričala je “Vijestima” Sadika Dizdarević.
Osim smrskanih vozila, na mjestu nesreće mogle su se vidjeti i razbacane kese sa hranom i druge stvari.
Uviđaj je obavio istražni sudija bjelopoljskog Osnovnog suda mr Nebojša Golubović, zajedno sa vještakom za saobraćaj Milenkom Čabarkapom i ekipom policije. Dok je trajao uviđaj, saobraćaj je bio u prekidu u oba smjera više od dva sata.
VIJESTI

No comments: