18.6.06

Pretučen sam ja, a ne Miloš

Policajac Saša Šabotić iz Berana demantovao je juče optužbe sugrađanina Radovana Kastratovića koji je ustvrdio da je Šabotić pretukao njegovog maloljetnog sina Miloša, maltertirao njegovu porodicu, a da mira nije imao ni komšiluk.
- U dnevnom listu “Vijesti” od 17. juna 2006.godine pod naslovom “Policajac mi je pretukao sina” Radovan Kastratović iznio je niz neistina na moj račun, te ovim putem u obraćanju javnosti otvoreno i bez sitnih spletkarenja opisujem događaj koji se zbio te noći. Oko 1 sat sreo sam se sa Milošem Kastratović u noćnom klubu “Konekt”. U društvu sam bio sa prijateljem Samirom Kujovićem iz Berana. Nakon ulaska u lokal iz susjednog stola za kojim je sjedio Kastratović upućeno mi je niz uvredljivih riječi na nacionalnoj osnovi što je potrajalo par minuta. Nijesam reagovao, svjestan da radim kao policajac (te večeri nisam bio na dužnosti) već sam poslije izvjesnog vremena napustio lokal i uputio se prema centru grada gdje mi se nalazilo vozilo iza poslovnog centra "Evropa", a u blizini zgrade Kastratovića.
Dok sam prilazio vozilu zazvonio mi je mobilni telefon i dok sam obavljao razgovor iznenada su mi prišle dvije osobe, od kojih me jedna udarila sa leđa u glavu. U trenutku sam skoro pao od udarca da bih nakon nekoliko trenutaka uspio da uhvatim osobu koja me je udarila i u samoodbrani sam ga udario i odgurnuo od sebe nakon čega je pao na zemlju. Pretpostavljam da mi je udarac nanešen tupim predmetom jer je bol koji sam osjetio bio veliki. Nakon nekoliko minuta dotrčalo je više osoba koje su počele da me udaraju, a za koje sam kasnije saznao da su iz Kastratovićeve porodice.
Srećom, odmah su došle i moje kolege koje su me spasile linčovanja. Ne sjećam se više mnoštva uvreda i povika od Miloševe majke, a neke su bile “ubićemo te Turčine”, “zaklaćemo te”, da bi me u prisustvu mojih kolega ona pogodila kamenom u glavu, o čemu posjedujem urednu medicinsku dokumentaciju i fotografije. Vjerovatni razlog napada na mene je taj što sam u nekoliko navrata službeno izvršio pretres Miloša i njegovog brata, a o razlozima pretresa ne bih ovom prilikom, već se to može provjeriti kod inspektora CB Berane koji bi o tim osobama mogli reći nešto više.
Bolje bi bilo da je Milošev roditelj poveo računa o tome gdje je i u kakvom stanju njegov sin bio u 2.30 i kako provodi noći bez roditeljskog nadzora i da se kao roditelj zapita zašto je do toga došlo.
Napominjem, takođe, da mi je, usljed zadobijenih povreda, od ljekara određeno bolovanje - stoji u pisanom reagovanju Šabotića.

OTAC I BRAT RAZDVAJALI
Uprava policje saopštila je juče da je "zbog osnovane sumnje da su učestvovali u tuči 11. juna ove godine na Njegoševom trgu u Beranama, službenici Centra bezbjednosti Berana, uhapsili su Sašu Dž.Šabotića (29), policajca CB Berane, Miloša R. Kastratovića (18) i njegovu majku Dušanku V. Kastratović (53)".
- Na osnovu sprovedenih policijskih aktivnosti, sumnja se da su se oko 2.30 časova nakon ponoći, nakon kraće prepirke i svađe, te uz upotrebu predmeta, fizički obračunali Šabotić i Kastratović, a u obračun se umiješala i njegova majka Dušanka.
Otac i brat osumnjičenog Miloša Kastratovića, razdvajali su ih i sprečavali tuču do dolaska policije. Nakon kriminalističke obrade i ukazane ljekarske pomoći, osumnjičeni su pušteni, a policija utvrđuje relevatne činjenice, radi podnošenja krivične prijave. Protiv policajca Šabotića će biti pokrenut i postupak za utvrđivanje disciplinske odgovornosti - navodi se u saopštenju.
VIJESTI

1 comment:

Anonymous said...

Jos jedna sprdnja na beranski nacin :(