10.5.06

Od detonacija pucali zidovi

Više mještana sela Budimlja kod Berana pretrpjelo je štete usljed izvođenja radova na rušenju krana koji se nalazi u krugu fabrike “Nova Beranka”. Mještani, čije su kuće oštećene, najavljuju tužbu za naknadu štete protiv N.N. izvođača radova.
Prema riječima Dragića Kneževića, do oštećenja njegove kuće, kao i još nekoliko komšijskih, došlo je u subotu poslije podne, kada su nepoznati izvođači radova na rušenju krana taj posao obavljali dinamitom.
- U periodu od 15 i 30 do 20 časova desile su se četiri detonacije, od kojih su popucali unutrašnji zidovi moje kući, a odvaljen je i dio zida sa spoljne strane. Oko 21 čas o tome sam obavijestio policiju, koja je izašla na lice mjesta, napravila uviđaj i zapisnik. Pored mene, Radonja i Zoran Knežević su prijavili oštećenje na kućama, a veći broj komšija to još uvijek nije uradio - priča Knežević.
Njegov komšija, Mojsije Đuričanin, navodi da u subotu nije bio kući, a kada je u ponedjeljak došao sa puta vidio je oštećenja, o čemu ga je upoznala i supruga. On je kazao da slučaj nije prijavljivao policiji, ali da je o tome obavijestio Iliju Markovića, šefa Komisije za procjenu šteta u SO Berane, koji mu je kazao da će Komisija izaći na lice mjesta.
- Supruga mi je kazala da, iako je rađeno sa eksplozivom, nikakvih najava o radovima na rušenju krana nije bilo. Kako sam obaviješten, veliki broj djece u naselju bio je isprepadan od detonacija, a mnoga domaćinstva su oštećena. Iz tog razloga i ja ću se pridružiti tužbi koju najavljuju moje komšije - kazao je Đuričanin.
Kran na kojem su trenutno nepoznati izvođači radova radili nalazi se na udaljenosti od 150 do 500 metara od oštećenih kuća. Prema pričama nekih od mještana Budimlje, rušenje krana nije obavljeno bez prijavljivanja policiji, jer je ona, kao i Vatrogasna jedinica, obezbjeđivala mjesto gdje su izvođeni radovi. Iz tog razloga, kako kažu domaćini oštećenih kuća, neće biti teško ni saznati ko je bio izvođač radova od kojih su stradale njihove kuće.
DAN

No comments: