16.9.05

Rek`o pa porek`o

Potpisima 80 građana sa zahtjevom da se riješi pitanje otvorenog kanala, građani beranske mjesne zajednice Stari Grad juče su završili prikupljanje peticije koja će biti upućena lokalnoj upravi. Peticiju nijesu potpisali svi građani MZ, koja broji više od 2.000 stanovnika, već samo oni koji su direktno vezani za rješenje problema otvorenog kanala.
Inače, radovi na rekonstrukciji ulica Dušana Vujoševića i Miloša Mališića juče su nastavljeni istom dinamikom. Međutim, Miloš Bugarin, član odbora MZ Stari Grad, koji, kako je sam kazao, podnosi ostavku na to mjesto, reagovao je na svoju izjavu koju je prekjuče dao “Danu”. Bugarin je naveo “da je ona vjerno prenesena, ali da nije mislio ono što je rekao”.
- Greškom sam kazao da rukovodstvo MZ obmanjuje građane. Htio sam da kažem da su predstavnici lokalne uprave saopštili na Zboru građana da će dubina kanala iznositi 3,50 metara, a ne 2,44 koliko se on kopa - naveo je Bugarin.
On je dodao da je u istoj izjavi napravio još jednu grešku, a tiče se razloga zbog kojeg podnosi ostavku.
- Takođe, greškom sam izjavio da podnosim ostavku na mjesto člana Odbora MZ zbog neslaganja sa njenim rukovodstvom. Nasuprot tome, podržavam napore rukovodstva MZ, a ja ostavku podnosim iz zdravstvenih problema - kaže Bugarin.
DAN

No comments: