15.9.05

Ćorac i Hadrović dobijaju podršku

Problem rekonstrukcije ulica Miloša Mališića i Dušana Vujoševića i otvorenog kanala u Mjesnoj zajednici Stari Grad počeo je da dobija nove obrise i da dijeli građane. Juče do 14 časova 80 građana MZ potpisalo je peticiju, davši njom punu podršku Dejanu Ćorcu, predsjedniku MZ, i dr Osmanu Hadroviću, članu Odbora MZ.
Kako je u ime potpisnika saopštila Edita Hadrović građani koji su direktno pogođeni problemom otvorenog kanala javno negoduju zbog svega onog što se prethodnih dana dešava.
- Kao i dosad molimo i apelujemo na sve državne nadležne institucije da što hitnije reaguju i riješe naš problem, radi našeg i zdravlja naše djece - istakla je Hadrovićeva.
Sa druge strane, Miloš Bugarin, član Odbora MZ, navodi da će podnijeti ostavku u tom tijelu iz razloga što su pojedinci ubijedili građane da je projekat za izvođenje kanalizacije predviđen da se kopa na dubini 3,50 metara i da je i sam bio obmanut pričama.
- Iz tog razloga sam prvog dana blokade i protestovao. Ona se desila ispred moje kuće, i kada su me građani prozvali izašao sam i pridružio se njihovim protestima. Kada je član Nadzornog organa Miloš Raičević donio projekat i kada sam vidio da se kanalizacija radi po predviđenoj dubini od 2,44 metra, javno sam rekao da sam kao i ostali građani obmanut i da ću podnijeti ostavku na mjesto člana Odbora - istakao je Bugarin.
DAN

No comments: