25.6.05

"Nijesam uznemiravao monahinje"

Beranac Milutin Labović tvrdi da nije uznemiravao ni uhodio monahinje iz manastira Ćelije kod Berana. On u pismu upućenom našoj redakciji, a nakon tekstova koji su objavljeni u listu "Dan", s tim u vezi, dodaje da je u CB Berane neosnovano priveden kao i da protiv njega do danas nije pokrenut ni krivični, a ni prekršajni postupak.
- Istog dana podnio sam krivičnu prijavu protiv razbojničke trojke za kidnapovanje, nasilno lišavanje slobode, psihofizičku torturu i pucanje na mene,čime su mi direktno ugrozili život. Sve moje riječi potvrdila je i moja djevojka, i pored pritisaka kojima je bila izložena.Dva sata nakon što su me uhapsili, protiv mene je podnijeta krivična prijava za neovlašćeno držanje oružja, a nije bilo riječi o događajima zbog kojih su me priveli u CB. Znači, nema ništa od uhođenja monahinja, nema ništa od moje otmice, batinanja i pucanja na mene, kada su me zamalo ubili- navodi Labović.
On dodaje da je ubijeđen da je njegova prijava protiv, kako ih je nazvao, "razbojničke trojke", zaturena pa je istog dana pozvao podgorički DB i zatražio da izvrše uviđaj u roku od 24 sata.
- Uviđaj i obrazloženje su izostali, tačnije, blokirani su.Moram javno da pitam zašto monahinje koje su tvrdile da ih svakog dana neko uhodi to nijesu prijavile policiji. Da su to učinile,i najobičnija rutinska kontrola utvrdila bi moje kretanje, pa ja ne bih doživio psihofizičko zlostavljanje niti bi nepoznata lica sa stilom drumskih razbojnika, pokušala da me ubiju- kaže Labović.
On pita i zašto njegova tvrdnja, da je u to vrijeme bio kod svoje djevojke, odmah nije provjerena, dodajući da je otmičarima čak pokazivao njenu sliku i davao broj telefona, kako bi potvrdila njegovu priču.
- Lako je shvatiti da su monahinje, koje su ranije bile uznemiravane, moje kratkotrajno zadržavanje na putu pogrešno shvatile, jer ja sam zaustavio bicikl kako bih pozvao djevojku i provjerio da li je sama kod kuće. Pomenuta trojka je to zloupotrijebila, i koristeći njihov strah i smišljeno izigravajući spasioce, napravila mi klasičnu sačekušu. Jasno je da ti isti ljudi sada blokiraju da se stvari rasvijetle do kraja. Ne bojim se sudskog procesa, ali me plaši opstrukcija koja se javlja kod organa koji su dužni da procesuiraju moje prijave - zaključuje Labović.

No comments: