22.4.05

Skandal: Božica Malević

Voditeljku emisije "Svijet Renomea", našu bivšu sugrađanku, Božicu Malević šokiralo je saznanje da umjesto suparnice ima - suparnika.
Atraktivna voditeljka muzičke emisije "Svijet Renomea" Božica Malević ovih dana imala je zaista nesvakidašnje iskustvo. Ova atraktivna Novosađanka (Beranka) donedavno je mislila da je u srećnoj vezi sa poznatim novosadskim biznismenom Milanom, a onda joj se dogodilo nešto što je do sada viđala samo na filmovima.
Kako smo saznali, Božica je tri godine bila u vezi Milanom, i sudeći po harmoničnoj vezi, mnogi su mislili da će ovo dvoje mladih i uspješnih ljudi uskoro i pred matičara. Njenu idilu, međutim, prekinulo je šokantno otkriće - zatekla je svog dragog u krevetu sa muškarcem!
Još uvijek u šoku, vidno uzbuđena i bijesna, Božica nije željela mnogo da priča o tome što joj se dogodilo, jer ju kako kaže, sramota i od sebe same a kamoli od drugih ljudi.
"Bila sam luda i slijepa. Ne znam šta da vam kažem, ovo je bruka. Ni sama ne znam zašto ovo pričam ali kad već znate...", kroz suze kaže Božica.
Naime, tog dana Božica je ručala sa Milanom u jednom restoranu, a poslije je svako nastavio svojim putem. On je otišao u njihov zajednički stan, a ona u Bijeljinu, na snimanje emisije 'Svijet Renomea'. Milan je imao običaj da, ponekad, kada nije bio previše zauzet, krene sa Božicom u Bijeljinu, ali tog dana je, iako su planirali da putuju zajedno, odustao od toga uz obrazloženje da je umoran.
"Pitao me je da li ću se naljutiti ako otputujem sama. Naravno, rekla sam mu da neću, spakovala se i otišla. Kada sam prešla nekoliko kilometara, sjetila sam se da sam u stanu zaboravila rokovnik u kojem mi je košuljica emisije, a s obzirom na to da nisam odmakla daleko i da sam imala vremena, odlučila sam da se vratim do stana".
Ono što je tamo zatekla, kako sama kaže, sledilo ju je. Božici je prvo bilo mi je neobično što su ulazna vrata otključana, ali je odlučila da prepadnem Milana i ušla na prstima. Međutim kada je otvorila vrata od spavaće sobe, prepao je on nju. Svojim očima vidjela je i nije mogla da vjerujem - čovjek sa kojim je tri godine dijelila sve bio je u krevetu sa drugim muškarcem.
Vidno uzbuđena Božica kaže da tokom njihove vrze nijednog trenutka nije posumnja u tako nešto, jer joj Milan nije davao povoda za to. Voditeljku je najviše potreslo saznanje da njen dečko, u stvari, više voli svog momka nego nju i da je sa njim u vezi nešto više od godinu dana.
"Ne znam da li je za utjehu to što sam jedna od rijetkih žena koja je imala tu 'sreću' da ima suparnika, a ne suparnicu", povjerila nam se Božica.
Milan se ubrzo iselio iz stana a onda je, kako smo uspjeli da saznamo, zajedno sa svojim ljubavnikom otputovao u Grčku ostavivši svoju, sada bivšu, djevojku da se sama bori sa sramotom koju joj je "čovjek njenog života" priredio.

Popularna voditeljka Božica Malević utjehu pronašla u sedam godina mlađem muzičaru Denisu

PAPARAZZO! MELEM NA RANU!

Da neki ljudi lako prebole nedaće u svom životu, pokazuje i primjer popularne voditeljke Božice Malević.
Ova atraktivna plavuša, prije nešto više od petnaestak dana uhvatila je svog dečka u krevetu sa muškarcem, poslije čega ju je on, uz priznanje da više voli svog dečka od nje, ostavio. Da li zbog razočarenja, bijesa ili očaja, tek, Božica se prije nekoliko dana, poslije završene emisije "Svijet Renomea", provodila sa dosta mlađim muškarcem na jednoj privatnoj žurci.
Kako smo saznali, mladić po imenu Denis, mlađi je od voditeljke sedam godina i po profesiji je muzičar. Iako je na žurci bilo i mlađih djevojaka, Denis nije uspio da se izvuče iz Božičinih "kandži", pa je završio u njenom zagrljaju, razmenjujući cijelo veče nježnosti sa njom. Žurku su napustili među prvima i zajedno otišli u nepoznatom pravcu.
Šta se dalje dešavalo, nismo uspjeli da saznamo, ali se nadamo da će Božica, imati više sreće u ovoj vezi, jer se "piletina", ipak, lijepi za prste.

8 comments:

Anonymous said...

Boba je moja skolska drugarica i pruzam joj punu podrsku, i ako joj treba utjeha, tu sam :) Uvijek je bila izazovna.

Anonymous said...

Namjestila mu je zbog medijske promocije.

Anonymous said...

Pozdrav za Bobu. Nijesam imala prilike da je gledam kao voditeljku ali ne sumnjam da super radi svoj posao. Dugo je nijesam vidjela.

Anonymous said...

bas sam se dobro nasmijao

Anonymous said...

i ja sam nasao ribu kako me vara sa mojom najboljom drugaricom, pa ne kukam u medijima o tome, boli ali trpim :)

Anonymous said...

ha ha, to ti je dobro anonimni

Anonymous said...

Puno pozdrava za Bozicu.
Ukoliko neko ima slike njene neka mi posalje na mail markodjena@yahoo.com jer me ona izuzetno privlaci i samo zbog nje gledam svet renomea.
Naravno, pruzam joj podrsku.
Pozdrav iz Beograda

Anonymous said...

NEKO NEKOG UVJEK MORA DA KARA,TAKAV JE ZIVOT.