U sklopu programa, „Podrška sistemu školstva na sjeveroistoku Crne Gore”, humanitarna organizacija „Karitas” iz Luksemburga, je završila drugu fazu sanacije mokrih čvorova u pet školskih objekata, kao i u dječjem vrtiću u Beranama. U toku ove nedjelje izvršen je tehnički prijem radova i objekti su predati korisnicima na upotrebu. Po riječima Ervina Mandžukića, šefa kancelarije „Karitasa” u Beranama, izvršena je sanacijau osnovnim školama „K. Radojević” i „Goduša” u opštini Bijelo Polje, „V. R. Korać” i „V. Kukalj” u opštini Berane, OŠ „M. Đurović” u opštini Rožaje, kao i na predškolskoj ustanovi „Radmila Nedić” u Beranama. Ukupna vrijednost izvedenih radova u drugoj fazi je oko 89 hiljada eura, od čega je 80 odsto sredstava dalo Ministarstvo za kooperaciju Vlade Luksemburga, 20 odsto je učešće Ministarstva! prosvjete Crne Gore. Radovi su izvedeni kvalitetno i u predviđenom roku, od starne preduzeća „Obnova” iz Pljevalja. Realizacijom ovog projekta stvoreni su odgovarajući uslovi za rad i boravak djece, kao i nastavnog osoblja u ovom objektima. Takođe je raspisan tender za nabavku i djelimično opremanje šest školskih objekata, klupama i stolicama. Planirana je nabavka i distribucija oko 400 klupa i 800 stolica za osnovne škole „M. Adrović” u Petnjici, „V. Kukalj” u beranskoj opštini, „V. Ribnikar”, „Braća Ribar” i „M. Ćalović” u opštini Bijelo Polje, kao i u osnovnoj školi „Bratstvo jedinstvo” iz Rožaja. U sklopu istog programa, u prvoj fazi su sanirani podovi i mokri čvorovi u šest školskih objekata, ukupne vrijednosti 189 hiljada eura a takođe je izvršena obuka rada na računarima za 235 nastavnika iz 53 škole, saopštio je Mandžukić, i podsjetio da je ka! ncelarija „Karitas” otvorena u Beranama u oktobru 2000. godin! e. Od tada pa do danas je implementirano mnogo projekata u oblasti obrazovanja, poljoprivrede infrastrukturnih objekata, u ukupnoj vrijednosti od oko 3.200.000 eura, i da su svi projekti finansirani, u potpunosti, ili kofinansirani, od strane Vlade Luksemburga.
POBJEDA
POBJEDA
No comments:
Post a Comment